Men Jon Georg Dale (Frp) vil se på tildelingskriteriene hvis de viser seg å ha utilsiktede negative konsekvenser.
Det er stortingsrepresentant Ingalill Olsen fra Arbeiderpartiet som har stilt et skriftlig spørsmål til samferdselsministeren om tildelingen av 20 millioner kroner i støtte til Hav Lines slaktebåt er i tråd med insentivordningens tildelingskriterier om samfunnsnytten med å få gods fra veg til sjø.
Det skriver nettstedet MTlogistikk.
Administrerende direktør i Hav Line, Carl Erik Arnesen, har på sin side understreket at selskapet ikke flytter norske arbeidsplasser til utlandet.
I sitt svar til Ingalill Olsen skriver blant annet Jon Georg Dale:
«Ein ventar at det nye sjøtransporttilbodet til Hav Line AS vil overføre om lag 212 000 tonn last frå veg til sjø dei neste tre åra. Dette er altså gods som ein elles hadde måtte frakta med vogntog på norske vegar. Kystverket har berekna at dei sparte kostnadane for samfunnet som ei direkte følgje av denne godsoverføringa, er om lag 20 millionar kroner.»
Dale deler ikke bekymringen for at norske arbeidsplasser kan forsvinne.
«Eg legg likevel til grunn at selskap som hentar betydeleg støtte frå statsbudsjettet har som intensjon å bidra til auka verdiskaping i Norge. Hav Line har også offentleg gjort greie for at premissen i spørsmålet frå representanten om at dette fører til utflytting av norske distriktsarbeidsplassar ikkje er korrekt», skriver statsråden.
Likevel åpner Dale for å endre tildelingskriteriene, hvis de viser seg å ha utilsiktede negative konsekvenser.
«Flytting av gods frå veg til bane og sjø er ei sjølvstending politisk målsetting. Eg meiner likevel at det er bra om støtte til godsoverføring bidreg til å oppretthalde eller skape nye arbeidsplassar i distrikta. Eg er ikkje framand for å vurdere endringar i kriteria for tildeling dersom eksisterande kriterier viser seg å ikkje være tilstrekkeleg treffsikre», skriver han.