Kortreise pris.
I dag delte stiftelsen Nor-Fishing ut prisen til de Trondheim-selskapene Moen Marin og ScaleAQ. Mens vinnerne av årets innovasjonspris tok turen helt fra Canada, kan denne vinneren spasere til sine kontorer på en knapp halvtime.
Anita Grønning Hårstad er Marketing Manager i ScaleAQ.
– Vi har vært et team på fire fra selskapene som har jobbet lenge med å lage denne utstillingen. Sist gang var vi på samme sted, men nå har vi laget en langt større og mer åpen stand, sier den glade prisvinneren til iLaks.
– Det viktige for oss har vært en stand som er så åpen at vi får vist frem både våre produkter og samarbeidspartner på en god måte, legger Christina Ekseth i Moen Marin til.
– Her på standen finner besøkende en rekke ulike produkttyper, og møter faglig ekspertise uansett hva de er ute etter. Når de runder hjørnet og inn hit er vi et blikkfang. Det er annerledes. Bannerne henger høyt og er synlig i hele dette lokalet.
– Ikke minst er det viktig at de fleste elementene på standen er gjenbruksmaterialet, avslutter Hårstad.
Det er design- og teknologibyrået Appex fra Haugesund som har levert selve standen.