Forlater Steen-Hansen

Nyheter
1045

Siviløkonom Rolf Mork-Knudsen slutter som markedssjef i Steen-Hansen for å bruke mer tid på eget selskap.

Mork-Knudsen har jobbet med en rekke merkevarer. Først innen Rieber & Søn systemet som produktsjef i Toro og internasjonal markedssjef i King Oscar (Asia og Oceania). Og var deretter som Group Marketing Manager sentral i å bygge opp utstyrsprodusenten Ocea sin profil.

Siden 2013 har han vært pådriver og kreativ motor for å bygge Steen-Hansen sin profil. Det første året som innleid og frem til nå som ansatt i 60 prosent stilling.

– Det har vært en utrolig spennende tid i Steen-Hansen. I 2013 var det knapt noen i havbruksbransjen som visste hva Steen-Hansen var. Gjennom målrettet profilering og herlig team-arbeid har vi lykkes i å bli en kjent aktør i alle våre kjernemarkeder. Jeg har lenge kjent på at jeg får for lite tid til egen virksomhet. Med en helt ny Steen-Hansen produktlinje og profil i markedet og god driv for selskapet på alle fronter, er nå tiden inne for å skifte beite, sier Mork-Knudsen.

Han vil nå bruke mer tid på og 3D-visualiseringsselskapet Nagelld og markedskonsulent-selskapet Annerledeslandet. Alt med klar fokus mot havbrukssektoren, en næring Rolf har lang fartstid i.

     Vi har hatt en fantastisk reise sammen med Rolf, sier Svein Ove Rabben – daglig leder i Steen-Hansen. Han kom inn i et selskap som i 2012 i stor grad bar preg av å være en malingsprodusent. Vi engasjerte Rolf for å fokusere, reposisjonere og rendyrket en unik profil og budskap fra Steen-Hansen. Resultatet av dette ser vi blant annet  i Den lille Groeboken, Net Care Certified-systemet, og en gjennomført profil i alle ledd og markeder –  samt en god pressedekning.

     Vi er svært glade for at Rolf i fremtiden vil assistere og hjelpe med å utvikle Steen-Hansen videre som innleid konsulent.