Lokale lakseprodusentar går saman om ny brønnbåt

Nyheter
946

Båten, som er på 3.500 m3, skal utrustes på Larsnes Mekaniske Verksted. Nybygget blir en teknologisk avansert nyvinning, men samtidig ein veldig robust og god båt. Båten tilfredsstiller dagens krav, samt nye forskrifter som trer i kraft om nokre år, skriv Salmon Group i ei pressemelding.

– Styringssystemet gjere at mannskapet kan planlegge reisa og krava til vasskvalitet som settast i forhold til lasta og utstyret som til ei kvar tid finst om bord. Ein kan planlegge fisken si reise på ein enda meir dyreetisk måte, og risikoen for smittespreiing til miljøet er minimalisert, seier Solveig Willis, kvalitetsleiar i Salmon Group.

Nybygget blir ifølge Rostein svært likt utseendemessig på søsterskipet «Ro Arctic». Foto: Rostein

Desinfeksjonssystem på ut- og inngåande brønnvatn, som for eksempel ved transport av smolt, gjere at ein ikkje tek inn virus saman med transportvatnet. Det vert installert alt kjent utstyr for behandling av fisk mot lus og AGD, samt effektive lusefilter. Båten blir klargjort for ny teknologi for behandling av fisk med ferskvatn og Thermolicer (varmtvatn) vert og montert.

Båten får stor brønnkapasitet, med plass til 500 tonn slaktefisk i ei last, og behandlingskapasitet på 450 tonn. Båten vil vere med å auke behandlings- og fraktekapasiteten i næringa. Dette vil setje bransjen betre i stand til å løyse utfordringar kring lus og sjukdom.

Oppdrettsverksemdene som inngår i avtalen er Steinvik Fiskefarm, Osland Havbruk, Flokenes Fiskefarm, Sandnes Fiskeoppdrett, Svanøy Havbruk, Marø Havbruk, E.. Karstensen Fiskeoppdrett, Landøy Fiskeoppdrett, Nordfjord Laks, Sulefisk og Aqua Farms Vartdal. Alle er tilknytte nettverket Salmon Group.

Skipskompetanse i Måløy skal levere design og tegninger for prosjektet.  Bygg nr 55 er den tredje brønnbåten som verft, konsulent og rederi  samarbeider om.

Brønnbåten blir ein videreutvikling av MS Ro Arctic (bygg 54) som ble levert fra verftet  til rederiet den 07.11.2014.

Fartøyet får følgende hoveddata:

Lengde:                                                82,1 m

Bredde:                                                15,5 m

Fremdriftssystem:           diesel –elektrisk

Innredning:                        14 personer

Tankkapasitet:                  3500 m3

Klasse:                                  DNV+1A1, E0

Skroget skal bygges i Gdansk og fartøyet skal leveres til rederiet i april 2016. Den nye båten blir verftets hittil største både i verdi og fysisk størrelse.