Som følge av økt fokus på merkevarebygging og vekstambisjoner, styrker nå Lofotprodukt
sitt markedsteam. Guro Jahre Lund tiltrådte stillingen som Produktgruppesjef 1. august, og
Agnete Bell 1. september.
Begge har bred erfaring fra næringsmiddelbedrifter og dagligvarebransjen, og har arbeidet i
selskaper som Ringnes, Synnøve Finden, Nestle, L’Oreal, Proctor & Gamble og Findus.
– Vi er svært glade for å få så dyktige og erfarne markedsførere med på laget. Med solid
kjennskap til markedet vi opererer i, kombinert med en god porsjon sjømatentusiasme, blir de
svært viktige ressurser når vi nå skal løfte merkevaren Lofoten enda høyere opp i forbrukers
bevissthet og utvikle enda flere spennende produkter og produktkonsepter, uttaler Markeds- og
innovasjonsdirektør Camilla Beck Sætre.
Lund og Bell vil arbeide fra bedriftens salgs- og markedskontor i Oslo.