Selskapet leverer nettbaserte systemløsninger for vedlikeholdsstyring og
driftsoptimalisering til oppdrettsnæringen. Nå får de med seg Ole Jesper Halsli på laget.
32-åringen er ny Customer Success-konsulent i EG Maintenance og EG InControl. Det skriver selskapet i en pressemelding.
Halsli har solid erfaring fra telekombransjen, og en dyptgående forståelse for kundeservice. Han vil nå få ansvaret for å følge opp selskapets kunder på produktene EG Maintenance og EG InControl.
– Jeg ser frem til å bli en del av EG-teamet og bruke min erfaring til å levere høy kvalitet i kundedialogen. Det er spesielt spennende å jobbe med løsninger som har så stor innvirkning på kundenes hverdag, sier Halsli.
Erik Egeberg, salgssjef i EG Maintenance, sier på sin side:
– Vi er glade for å ha fått Ole Jesper med på laget. Hans erfaring og kompetanse innen kundeoppfølging er noe vi vet kundene våre vil sette pris på, og vi gleder oss til å samarbeide.