Geelmuyden Kiese har nylig gjort avtale med Matmerk som for reklame- og markedsføringstjenester. Fra før av jobber GK med kunder som KIWI, Norges Sjømatråd, Salma-produsent Salmon Brands og Grieg Seafood, skriver Kampanje.no.
Stor avtale
– Vi har siden 2009 systematisk bygget oss opp kompetanse innen mat- og ernæring og begynner å se resultater av arbeidet, sier sjef i Geelmuyden Kiese-Gruppen Hans Geelmuyden.
Størrelsen på oppdraget for Matmerk er 15 millioner kroner.
Kreativitet
– Vi takker for tilliten Matmerk viser oss, og ser på valget som en stor anerkjennelse. Kreativitet er kommunikasjonens hjerte, og analyse er kreativitetens ryggrad. Når Matmerk velger GK som samarbeidspartner, velger de å jobbe med 150 dedikerte kommunikasjonsfolk. Sammen skal vi flytte fjell og nyte Norge, sier Geelmuyden.
Matmerk er en uavhengig stiftelse opprettet av Landbruks- og matdepartementet i 2007, med mål om å bidra til økt mangfold, kvalitet og verdiskapning i norsk matproduksjon.